Δήμος Γορτυνίας
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΔΗΜΟΣ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ
    • ΝΕΑ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
    • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δήμος Γορτυνίας

ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Στάθης Κούλης
dimarxos@gortynia.gov.gr

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Απόστολος Αποστολόπουλος
apostolo.ap@gmail.com

Αναπληρώνει τον Δήμαρχο και ως υπεύθυνος λειτουργίας της Εκτελεστικής Επιτροπής ήτοι:

  • Αναπληροί τον Δήμαρχο όταν απουσιάζει η κωλύεται υπογράφοντας κάθε σχετικό έγγραφο.
  • Συντονίζει τη λειτουργία της Εκτελεστικής Επιτροπής έχοντας:

Υπευθυνότητα και Εποπτεία:

  • Του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας.
  • Της λειτουργίας της Τεχνικής Υπηρεσίας.
  • Της λειτουργίας της Υπηρεσίας Δόμησης.
  • Της διαχείρισης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
  • Της πιστοποίησης αγροτικών προϊόντων.
  • Του συντονισμού του Δημοτικού έργου με τελική λογοδοσία στο Δήμαρχο.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Σταύρος Χριστόπουλος
stauroshraia@gmail.com

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΒΥΤΙΝΑΣ

Σταύρος Δημάκος
ekati_vutina@yahoo.gr

 

Καθ’ ύλην:

α) Θέματα συντήρησης, επισκευής, επέκτασης και βελτίωσης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού  των οδών, των πλατειών και των λοιπών κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.

β) Θέματα εκτέλεσης εργασιών σήμανσης και διαγράμμισης οδών καθώς και τοποθέτησης προστατευτικών μέσων για την ασφάλεια της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών.

β) Θέματα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Βυτίνας:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Παναγιώτα Μπέτσα.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ

Δημήτρης Καζάς
kazas.dimitris@yahoo.gr

 

Καθ’ ύλην:

α) Καθαριότητας – αποκομιδής απορριμμάτων και ανακύκλωσης.

β) Θέματα Πολιτικής Προστασίας.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Δημητσάνας:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νεκτάριος Μπαρούτσας.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΗΡΑΙΑΣ

Χρήστος Κατής
katis.g.christos@gmail.com

 

Καθ’ ύλην:

α) Την ολοκλήρωση των διαδικασιών του Κτηματολογίου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Κίνησης.

γ) Την ευθύνη και την παρακολούθηση της συντήρησης, επισκευής και καλής λειτουργίας των οχημάτων, των μηχανημάτων έργου και του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου.

δ) Την διαχείριση υλικών, καυσίμων και ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Ηραίας:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Κωνσταντίνος Σταθάς.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΛΕΙΤΟΡΟΣ

Ηλίας Ρέππας
iliasreppas123@gmail.com

 

Καθ’ ύλην:

α) Θέματα  Ύδρευσης – Αποχέτευσης – Βιολογικού Καθαρισμού.

β) Θέματα Άρδευσης.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Κλείτορος:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βασίλης Παπαγιάννης.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΟΝΤΟΒΑΖΑΙΝΑΣ

Βασίλης Παπαγιάννης

papagiannisvasilis75@gmail.com

 

Καθ’ ύλην:

α) Θέματα Αγροτικής οδοποιίας.

β) Θέματα πρωτογενούς τομέα (αγροτικής Ανάπτυξης – κτηνοτροφίας).

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Κοντοβάζαινας:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ηλίας Ρέππας.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ

Παναγιώτα Μπέτσα

panagiotampetsa10@gmail.com

 

Καθ’ ύλην:

α) Τα θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης.

β) Τον συντονισμό Δράσεων με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

γ) Την συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.

δ) Την διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.

ε) Την προώθηση και προβολή του αθλητισμού με την διοργάνωση ενημερωτικών διαλέξεων, ημερίδων κλπ.

στ) Την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στους τομείς αθλητισμού και νέας γενιάς, συμπληρωματικά με τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται από το Νομικό Πρόσωπο του Δήμου.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Λαγκαδίων:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες της ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σταύρος Δημάκος.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΚΟΛΩΝΩΝ

Νεκτάριος Μπαρούτσας
nmparoutsas@yahoo.gr

 

Καθ’ ύλην:

α) Θέματα υγείας και πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

β) Θέματα που αφορούν στα δικαιώματα των ΑμεΑ.

γ) Αξιοποίηση δημοτικής ακίνητης περιουσίας.

δ) Εποπτεία γραφείου προμηθειών.

ε) Θέματα τμήματος Εσόδων.

στ)Θέματα ανάπτυξης και προώθησης εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καθώς και των πληροφοριακών συστημάτων και δικτύων επικοινωνιών.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Τρικολώνων:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δημήτρης Καζάς.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΡΟΠΑΙΩΝ

Κωνσταντίνος Σταθάς

stathaskaraiskos@gmail.com

 

Καθ’ ύλην:

α) Θέματα καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου.

β) Την λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση σχετικών αδειών (άδειες παραγωγών).

γ) Την εποπτεία της λειτουργίας του Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης.

δ) Τον συντονισμό δράσεων για τα αδέσποτα.

 

Κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Τροπαίων:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω Αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Κατής.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ (ΔΗ.Κ.Ε.Γ.)

Πρόεδρος
Πάικος Αναγνωστόπουλος
paikos.anagnostopoulos@gmail.com

 

Αντιπρόεδρος
Παναγιώτα Μπέτσα
panagiotampetsa10@gmail.com

 

Δημοτικός Σύμβουλος, Μέλος
Χρήστος Κατής
katischristos@hotmail.com

 

Δημοτικός Σύμβουλος, Μέλος
Κωνσταντίνος Σταθάς
stathaskaraiskos@gmail.com

 

Δημοτικός Σύμβουλος, Μέλος
Λεωνίδας Συριόπουλος
leosyriop@gmail.com

 

Δημοτικός Σύμβουλος, Μέλος
Γεωργακόπουλος Χαράλαμπος
coranto82@yahoo.com

 

Δημοτικός Σύμβουλος, Μέλος
Φράγκος Ιωάννης
fragos_giannis@yahoo.gr

 

Εκπρόσωπος Κοινωνικού Φορέα
Χρήστος Κάββουρας
kavvouras_team@yahoo.gr

 

Δημότης, Μέλος
Γεώργιος Παπακωνσταντίνου
papakogz@yahoo.gr

logo-footer

Πληροφορίες

Όροι Χρήσης
Πολιτική Απορρήτου
Πολιτική Cookies
Χρήσιμα Τηλέφωνα

Επικοινωνία

Δήμος Γορτυνίας
Δημητσάνα, 22007

info@gortynia.gov.gr
2795 360300

Social Media

powered by